onsdag 9 november 2011

SYFESTIVAL

Så då har jag gjort premiär på syfestival!

Vilken rolig dag det var.

Helt underbart att få gå runt och känna och klämma

på alla tyger som jag bara sett på bild tidigare.

Jag kände mig som ett barn i en godisbutik!

Tänk om jag hade fått ta hem alla gobitar...

Men några olika tyger blev det(vissa i bara stuvbitar, alltså inte helmeter):

Alla på bilden ovan är velour.

Härligt galna färger som jag inte kunde låta bli =)


Från vänster: Röd bambuinterlock med elefanter.

Det mjukaste tyg jag har känt på. Helt underbart!

Blå interlock med vita fordon, "Snurriga sniglar" i grönt.

Ju mer jag ser på tyget desto mer tycker jag om det!,

Drakar på blå bakgrund, retroelefanter på grön bakgrund.

Just på denna bild ser bakgrunden på retroelefanterna mer grå ut,

men det är den inte i verkligheten.

Från vänster: Djur och siffror i turkost och rosa,

randig interlock i härliga retrofärger, djur i grönt

och verktyg i turkost.
Jag vet inte hur jag ska kunna klippa i dessa fina tyger!


Provsydde en halsduk för ett tag sedan, men blev inte helt nöjd


så därför har jag inte visat den i bloggen.


Men bara för att ni ska få reda på att jag faktiskt


syr dregglisar och större modell halsdukar så visar jag upp den..motvilligt :-)



Om ni är intresserade av att beställa något så maila mig: shiitkids@hotmail.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar