torsdag 3 november 2011

Vintermössor och byxor

Nu börjar det bli kallt om öronen ute, speciellt här upp i norr.

Här kommer några exempel på hur varma, fleccefodrade, mössor kan se ut.

På bilden har jag vikt upp så ni kan se fleecefodret bättre.

Alla med trikå på utsidan.



Velourbyxor i grön/brun randigt med turkos och mörk cericerosa mudd.

Väldigt snygg kombination =)



Dessa namnbyxor beställdes som en dop-present till en liten MALTE.



Imorgon åker jag till huvudstaden för en lugn och skön helg

tillsammans med mina systrar och systerdotter.

Jag ska gå på SYFESTIVALEN, som är en stor mässa med allt inom sömnad, stickning osv. På måndag kommer jag hem igen med inspiration, motivation och förhoppningsvis en del nya tyger!

Det ska bli väldigt spännande =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar