måndag 22 augusti 2011

Mammamössa

Jag behövde en tunnare mössa och kände att jag inte

ville ha mitt namn men ändå något tryck.

Så det fick bli en "mamma-mössa" i baggymodell

med två hjärtan som symboliserar mina två älskade söner.

Vad tycker ni om den?



Så här ser mössan ut på....


....och här får ni en bild på hur jag ser ut i mössan ;-)


Vill du ha en mamma-mössa med hjärtan som symboliserar dina barn....varför inte två bilar om du har två pojkar, två prinsesskronor om du har två tjejer eller en figur av varje osv...


Maila till: shiitkids@hotmail.se med dina önskemål om


*Storlek

*Tryck

*Färg på tyg

*Glitterfärg eller vanlig mattsvart färg

*Mössmodell (regular eller baggy)



2 kommentarer:

  1. Priser på dina mössor? Fina :-)

    SvaraRadera
  2. Hej och tack!
    Priserna på de olika mössorna finner du under fliken Priser högst upp på sidan :-)

    SvaraRadera