tisdag 23 augusti 2011

Nya tyger och namnbyxa

Dessa tyger finns nu till bla. mössor och

mudd/bokstäver till namnbyxor..
Svart, mörk cerise, röd, blå, turkos,

beige med vita stjärnor och orange med kamelonter.


En namnbyxa med "Lovisa" i olika färger.


Personliga namnbyxor är ett jättebra dagisplagg


då de inte kan komma bort lika enkelt som kläder brukar.


Eftersom dessa byxor är i velour så är dem jättesköna


och perfekta under överdragsbyxor, vinteroverallen osv..






Jag vet inte varför, men inläggen blir jättekonstiga ibland..


Stort mellanrum mellan meningar fast det inte visar det när jag skriver?!


Någon som vet varför?!

2 kommentarer:

  1. Hej Eva!
    Vilka fina kläder du gör. Du är verkligen duktig =) Hoppas allt är bra med dig. Kram kram/Monika

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack Monica :-) Allt är bra med mig, försöker att hinna med allt jag vill och måste före jag borjar jobba igen..i januari :-)
    Jag har ju iaf skaffat mig en hobby..det är inte illa :-)
    Kram!

    SvaraRadera