fredag 19 augusti 2011

Information

Glöm inte att meddela när du beställer, vilken slags färg du vill ha.

Vanlig mattsvart eller svart glitterfärg.

Jag brukar annars köra med glitterfärg till tjejnamn

och mattsvart till killnaman.


Jag har fått många förfrågningar och för att göra det lite tydligare

så är det dessa tyger som finns kvar

Grön men vita stjärnor / Grön med apor och lejon


Turkos med vita moln / Himmelsblå med stjärnor





Gul med bruna apor / enfärgad lime




Turkos med gråa ränder/ Rosa med cerisa ränder (på bilden foder i mössa)




Dessa tyger har jag begränsat av så det kan hända att just det tyget du vill ha


har tagit slut före jag har har hunnit uppdaterat..
Men då meddelar jag det så fort jag bara kan så du kan välja ett annat tyg.


Nästa vecka får jag en leverans med enfärgat turkos, röd, mörk cerise


och grått med vita små stjärnor. Även orange tyg med kamelonter på.


Även dessa är i begränsad upplaga.


Utöver dessa tyger har jag velourtyger som blir


jättesköna lite varmare mössor fodrade med trikåtyg.


Glöm inte taggmössan i fleece, fodrad med trikå.


Perfekt mössa till de mindre eftersom den täcker öronen så bra!


Dessutom är det ju väldigt cool också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar