torsdag 19 april 2012

KEPSMÖSSA




När solen är jobbig i ögonen, solglasögonen inte passar eller gillas,

vad kan då vara bättre än en kepsmössa?!

När termometern inte tillåter en "riktig" keps..

När öronen vill hållas varma och skyddas från blåst..

Då är en KEPSMÖSSA det ultimata!




En kepsmössa kan göras vändbar,

på så sätt får du två olika mössor i en!

Smart va!




En kepsmössa kan göras med stor eller liten skärm..


Mönstrad eller omönstrat tyg till skärmen...


De bestämmer Du!



Vanlig eller Baggy-modell - en smaksak!

3 kommentarer:

  1. Jättesnygga! Det översta havstyget tror jag inte jag sett förr, var kommer det ifrån?

    SvaraRadera
  2. Det kommer från JNY =) tack !

    SvaraRadera
  3. Hej mössa med stor skärm är en önskan för mig. Coola tyger du har. Baggy modell vad är det?
    maila mig lickanangel@gmail.com Jag betalar om du syr absolut. Jag är synskadad o söker med lykta efter mösa keps med stor skärm dra ner vid ögoenn när ljuset sticker eller solen framme.

    SvaraRadera