söndag 22 januari 2012

FILTAR

De bidde inte en tummetott, de bidde en...Filt!

Jag är förälskad i Ocean-tyget och jag

funderade på vad jag skulle kunna göra av det.

Filten är ung. 60x80 cm, vändsydd och

baksidan är en helt underbar turkos velour.

Mycket finare än på bilden.

Underbar mjuk och underbart turkos

-då kan man ju inte annat än att tycka om den =)

Så nu har Milo en filt som ska finnas i vagnen

som skydd för ansiktet när han sover.




Så kom ju äntligen lilla Mindy till världen

dagen före nyårsafton förra året =)

Vad passar bättre än en gosig filt till en gosig nyfödding?!

Leopard-tyget har legat till sig ett tag i tygskåpet..

jag tyckte inte riktigt om det från början,

men när jag matchade ihop det med ceriserosa velour och

jadegrönt kantband blev det ju klockrent!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar