lördag 10 december 2011

SMÄLLKARAMELL

Jag och lilla sonen var bjudna på

två års kalas till söta lilla Jade.

Vad passade bättre än ett par

knallcerisea namnbyxor med

JADE-gröna bokstäver och mudd!





Visst blev dem som en riktig smällkaramell!
Det är såna här tillfällen man önskar att

man hade en egen liten tjej att sy åt =)



BESTÄLLNINGSSTOPP!

Tyvärr har jag varit tvungen att göra ett litet stopp.

Jag har fått, med mina mått och tid att räkna,

ganska många beställningar som ska vara färdiga innan jul.

För att inte lova något jag inte kan hålla

så måste jag tyvärr göra så här..

Så snart jag är färdiga med dessa beställningar

så meddelar jag naturligtvis här på bloggen och på min facebook-sida.

(Ni har väl gillat?!)


Håll utkik, för det kan bli innan jul =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar