måndag 26 december 2011

GOD FORTSÄTTNING och julklappar

Nu är julen snart över och äntligen kan jag få

uppdatera bloggen med lite bilder!

Eftersom det mesta av beställningarna varit julklappar

har jag inte velat visa dem i bloggen "uti-fall-att" =)

Så här kommer några av klapparna:




De är svårt att få rättvisa bilder då jag inte har rätta fotokunskaperna, men bilden ovan visar nästan de rätta färgerna på byxorna som är knallig ceriserosa/knallig orange och svart/mörkturkos.





För att ni ska kunna se hur byxorna sitter på

så agerade jag själv fotomodell.

En liten fågel viskade i mitt öra att alla byxor blev en

uppskattad julklapp och då är jag jättenöjd!


Nu är det igen fritt fram att mail önskemål och ev beställningar!

Ni har väl sett att jag lagt till en flik i början av sidan med bilder på tyger?

Tveka inte att önska tyger, vid beställning så kan jag ta hem

olika motiv, färger eller mönster.


Hoppas ni har haft en härlig jul och får

en underbar sista vecka på 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar