söndag 16 oktober 2011

TÄVLING och fråga!

Ni har väl inte missat att det pågår en tävling?!

Gilla och dela inlägget på facebook och skriv sedan det i en kommentar under,

så är du med i utlottningen av en valfri mössa =)


Tävlingen pågår tom. fredag 21 oktober så skynda och dela till dina vänner!


FRÅGA!


Vilken färg gillar ni bäst till en MYSIS?!

Svart?

Rosa?

Turkos?

Grön?

eller någon annan kanske?


Alla "möss-tyger" som jag har

går att ha antingen som foder i MYSIS-huvan eller som hel-huva.

Så en MYSIS är inte den andra lik =)


Lämna en kommentar eller maila ditt svar!

10 kommentarer:

  1. Klart man ska vara med och tävla! :-) (Man kan ju alltid vinna en mössa till gudbarnet då Josef redan har två.)

    Delat och gillat på f.b. Du gör så fina grejer. :-)

    Favoritfärg på myisis - grön.

    /Mimmi

    SvaraRadera
  2. Svart är alltid snyggt! Ska oxå tävla :D
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Eva.

    Vad fina grejer du syr. :-)
    Klart jag delar och får chansen att vinna en snygg mössa.

    Lila och orange röstar jag på.

    Om du vill ha ett tips så kan du sy "dregglisar" också. Superenkelt och sååå användbara. ;-)

    Kram från Veronica Larsson

    SvaraRadera
  4. hej Eva!!
    Vilka fina saker du syr, klart jag ska gilla och dela på fb. :)
    Jag är ju svag för turkost och rosa så de röstar jag på.
    Hoppas allt är bra med er! Kram
    Emma Larsson

    SvaraRadera
  5. Svart e ju fint, me nån liten färgklick.. Typ som Milos. Lite svårt tycker jag när man inte sett me nån annan färg i sin helhet.
    Eva, Du e grym på d du gör! <3

    SvaraRadera
  6. jag gillar svart och rosa ...=) så det får jag rösta på !! och allt med stjärnor på =)men du vet ju att jag gillar allt du gör så nu får du sy en mysis åt Wendy oxå ! kram

    SvaraRadera
  7. Klart man vill vara med och tävla!
    Tycker marinblå är en fin färg till en mysis.

    Marie

    SvaraRadera
  8. Glömde skriva till min kommentar ovan att jag gillat och delat inlägget på facebook.

    Marie

    SvaraRadera
  9. Älskar tävlingar.
    Lila (och blått)är min favvofärg =)
    Självklart gillar och delar jag inlägget =)
    Kram Katja

    SvaraRadera