tisdag 6 september 2011

I väntans tider....

Storasyster i huset ville ha en mörk cerise mössa i samma stuk

som min Mamma-mössa, fast då med hennes namn såklart :-)

Så var jag ju tvungen att prova hur tryck skulle synas på det blåa tyget,

så lillebror fick en mössa han också.

Det valdes mellan en döskalle och en apa,

men som ni kan se så vann apan..den är ju bara för söt!

Storasysters mössa är i halv-baggy modell..

Lillebrors i väääldigt mycket baggy.

Faktiskt med mening, jag ville ha en riktigt hängig mössa till honom.

Båda har glittertryck!



Så här ser den ut på!



Redan när jag satt och kollade igenom vilka tyger jag skulle beställa

så önskade storebror en mössa i kameleont-tyget.

Den blev riktigt cool! (motvillig modell på bilden..:-)


Denna mössa åkte iväg idag.

Nu väntar jag bara på tygerna till de andra beställda mössorna.


Jag väntar som sagt på tyger.

Enfärgat klarblå, grönt och rosa.

Grönt med rosa stjärnor.

Svart med massor av olika färgade stjärnor.


Låter det intressant?! Jag längtar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar