måndag 2 maj 2011

Experiment



Blogger vill inte lägga in översta bilden rätt väg! Jag förstår inte varför.


Alla andra bilder blir rätt men inte just den jag vill ha i inlägget?!
Som rubriken lyder så experimenterade jag lite för några dagar sedan.


Jag har fått hem tygtryck! Jätteroligt och väldigt fint blir det.


På min första experiment-mössa använde jag för lite svart färg, men jag visar

iallafall hur det kan se ut, fast ni får tänka er lite mer svart i bokstäver och figur.
Naturligtvis fick lillebror agera provdocka den här gången också,

men storebror valde figur på mössan.


Jag har olika figurer bla, bil, flygpaln, monster, bläckfisk, prinsesskrona,

moln, delfin, sköldpadda, döskalle och sjöhäst..för att nämna några.

Jag återkommer med bild på dessa.

Trycken är tänkta att använda på mössor, men kan absolut användas

på andra kläder av trikå.


Jag har beställt hem enfärgad trikå i limegrönt och rosa.

Supersnygga färger som passar kanonfint till mössor med tryck :-)


2 kommentarer:

  1. Jisses vad jag blev sugen på en limegrön mössa med tryck åt lilltrollet. Återkommer då du lagt upp tryckmotiv.

    SvaraRadera
  2. Snygg-Milo! Tänk att jag visste att storebror skulle välja en fisk...

    Jag vill beställa en mössa i rosa till Rae borta i Aussie-land. Motiv kan du välja själv. Skriv Rae på den. Sen vill jag ha en som det står Sammi på, i rosa det också. Motiv väljer du själv. Alltså, detta är mössor till vuxna! Man behöver inte vara barn...

    SvaraRadera