måndag 30 maj 2011

Det blev en liten felleverans från företaget jag beställde tyger ifrån.
Jag tyckte att tygerna som kom istället var så fina så

det gjorde ingenting och jag ville inte skicka tillbaka dem :-)

Så istället för Rosa jersey med cerisa stjärnor så har jag detta tyg:


Även det lila tyget med lila stjärnor blev fel, så detta kom istället:




Det cerisa tyget är verkligen jätteläckert! Knalligt rosa :-)


Det lila tyget är mer mörkt än på bilden, men väldigt snyggt det med.


Jag beställde även ett TURKOST tyg med VITA STJÄRNOR.


Tyvärr fanns det ingen bild på säljföretagets hemsida.


Så fort tyget anlände hem så bestämde stora sonen


att han skulle ha en ny mössa!


Så det var bara att sätta sig att sy :-)


Jag ska försöka få den på bild senare idag


när han kommer från skolan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar